petek, 01. september 2017

Christmas card throwdown 16

                                                           

Za Božični izziv tokrat "embosiramo" na topel ali suh način. Odločila sem se za embosirne srajčke, s katerimi sem vtisnila vzorce na bel papir polepljen s prazničnimi motivi. To tehniko rada uporabljam in izdelki so mi vedno všeč. 
Se je pa že dvakrat zgodilo, da sem dobila "honorable mention" (pohvalo) za voščilnico, ki mi jo je bilo strašno težko delati in mi tudi ni bila posebej všeč. Gre za prejšnji izziv na temo tropski Božič in težko barvno kombinacijo od spomladi. Izdelki, ki so mi res všeč, pa ponavadi ne dobijo takih pohval :-D.





I love embossing! This time I glued some motifs onto white cardstock and added some dimension using winter themed embossing folders.

Lep vstop v jesen!
Have a nice autumn week!
Kristina

3 komentarji:

AlisonC pravi ...

An interesting collection of cards and all different. The first one looks like fabric. I wouldn't have thought of embossing over the pictures - clever!
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

fabiola jaques pravi ...

très jolie série Kristina, original et si moderne, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

oldpunca pravi ...

Zelo zanimiva tehnika. Tega pa še nisem preizkusila. :-) Tvoje voščilnce so mi všeč. Lušne motive si uporabila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...